sobota, 14 września 2013

Mamo, to ja !

Jesteśmy już po w Kielcach z "Mamo,To ja". Jak wrażenia? Ogólnie super, pierwszy raz mała O. znalazła się w pomieszczeniu z mnóstwem dzieci i jak na pierwszy raz to jestem pełna podziwu, bo bawiła się świetnie. Nie mogła usiedzieć w miejscu tylko ciągle mnie gdzieś prowadzała. Jeżeli chodzi o tematy, które zostały poruszone to niestety przyznam się, że mało co usłyszałam przez to, że nie byłam się w stanie skupić pędząc ciągle z O. Jednak to co mnie najbardziej interesowało czyli wykład o pierwszej pomocy mogłam spokojnie wysłuchać. Plusem były przede wszystkim ciekawe tematy, ale następnym razem można by zrobić mniejsze grupy, bo było nas naprawdę sporo mam z dziećmi, przez co było naprawdę ciężko czasami cokolwiek usłyszeć. Ogółem jestem zadowolona, teraz czekam na kolejne warsztaty 26.09 tylko tym razem będą to warsztaty dla samych rodziców. Na koniec parę zdjęć z wczoraj.




A to prezenty, które przywiozłyśmy 





1 komentarz:

  1. Ale Wam dobrze :-) w mojej okolicy nie ma żadnych warsztatów dla rodziców i dzieci, a szkoda

    OdpowiedzUsuń