czwartek, 21 listopada 2013

Produkt miesiąca. Mixa Baby

Będąc ostatnio na zakupach w Rossmannie postanowiliśmy zaopatrzyć się w jakiś krem do twarzy dla małej O. Początkowo szłam z zamiarem zakupu kremu z Nivea na każdą pogodę, ale stwierdziłam iż Mixa wyjdzie nam taniej i dużo słyszałam od koleżanki na temat tych kosmetyków, a jeszcze żadnego nie testowałam. Także kupiliśmy cena dobra, bo 14,99zł za 100ml (dla porównania Nivea w promocji 9,99zł za 50ml).

Moje wrażenie:
Bardzo spodobała mi się konsystencja, jest dosyć gęsty i łatwo się rozprowadza. Co bardzo mnie ucieszyło to fakt, że szybko się wchłania i pozostawia lekką powłokę ochronną. Nie uczula, nie podrażnia, ma delikatny i przyjemny zapach. Jeżeli chodzi o nawilżanie to jakiś ekstra efektów nie zauważyłam, ale może dlatego, że O. nie ma problemów z suchą skórą. Sama Mam zamiar go stosować zimą, bo mam problem z suchą skórą podczas tej pory roku i zaczerwieniami, zobaczymy jak sprawdzi się u mnie.

Od producenta:
Wysokiej jakości formuła wzbogacona jest w cold cream, aby w bardzo łagodny sposób nawilżać wrażliwą skórę dziecka i pozostawić ją elastyczną. Stanowi idealny krem do ciała i twarzy, również zimą, kiedy zimno i pocieranie powodują drobne zaczerwienienia i podrażnienia.Skład został dobrany tak, aby minimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych. Testowano pod kontrolą dermatologiczną.Krem nie klei się i nie jest tłusty. Może być także stosowany przez mamy jako nawilżający krem do twarzy, ponieważ idealnie odpowiada wymaganiom skóry wrażliwej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz