piątek, 31 stycznia 2014

Karatowa sprawa

Tuż po roczku mała O. złapała nam katar. Od razu wróciły mi wspomnienia z zastrzyków i nie były one miłe. Postanowiłam więc: muszę działać! Postanowiłam do naszej katarowej apteczki dołączyć nowy produkt, którym jest maść "Pumo vap bebe".

Czym jest PUMO VAP bebe
PUMO VAP bebe jest żelem przeznaczonym do stosowania na skórę klatki piersiowej i pleców, aplikowany miejscowo delikatnie nawilża nie pozostawiając uczucia lepkości. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom żel wykazuje działanie rozgrzewające. Zawiera zestaw naturalnych olejków eterycznych o działaniu aromaterapeutycznym. Stosowanie żelu rozgrzewającego powoduje uczucie ciepła i poprawia komfort, co wpływa m in. na spokojniejszy sen.

Nasza opinia
Na pewno będzie w naszej apteczce na stałe. Wypróbowałam go najpierw na sobie i faktycznie rozgrzewa, a zapach udrażnia nos i poprawia oddychanie. Na małą O. też podziałał dobrze, zauważyłam poprawę głównie taką, że nie chrapało jej w nosku i słychać było ewidentnie, że lżej jej się oddycha. Dodatkowo smarowałam jej jeszcze stópki, aby ją rozgrzało. Nie wiem czy to zasługa maści czy przypadek, ale usypia nam bardzo szybko i bez płaczu. Także oceniam maść na b.dobry. Spełniła moje oczekiwania.

PUMO VAP bebe naszym produktem miesiąca.
Cena: 16.10zł/30ml

3 komentarze:

  1. O! Widzę, że i u Was żel rozgrzewający.
    Pisałam o nim niedawno na blogu :)
    I u nas sprawdza się rewelacyjnie i na pewno będę pilnować, by zawsze był :)
    Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kiedy można używać tego żelu? Mój maluszek ma 2 i pół miesiąca i chciałabym mu pomóc w przechodzeniu katarku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zaleceń farmaceuty dowiedziałam się, że można od 1 roku życia stosować, także tutaj na żel chyba jeszcze za wcześnie.. Polecam Nasivin Soft (niby od 3 miesiąca życia)

      Usuń