czwartek, 19 grudnia 2013

Produkt miesiąca: Mleko Babydream 3

Będąc ostatnio w Rossmannie natknęłam się na mleko Babydream w promocji i stwierdziłam, że może byśmy je wypróbowały. Cena atrakcyjna: 12,99zł za 500g do tej pory kupowałyśmy Bebiko 2R za 24,99zł (dzisiaj zauważyłam że zdrożało w moim Rossmannie do 26,99zł) 600g. Kupiłam na początek jedno opakowanie, oczywiście wcześniej pogrzebałam w internecie, poczytałam opinie i napotkałam dużo komentarzy o tym, że mleko źle się rozrabia i robią się grudki. Pierwsza butla- grudek nie było, ale rozrobiłam je w bardzo ciepłej wodzie i długo rozrabiałam. Standardowo jeszcze dodałam miarkę kaszki bez mlecznej, bo O. woli smakowe mleko. Podałam mleko w dzień, żeby zobaczyć czy nie będzie się nic działo po nim. I szok mała O. wydoiła całą butle w mgnieniu oka co jest wręcz dziwne, bo w dzień za mlekiem nie przepada. Następna butla wieczorem przed snem 240ml i cała noc do 7:30 przespana. Jestem bardzo, bardzo zadowolona! Na początku wielkim plusem była cena, ale dodaje do plusów sytość mleka i smak (musiałam spróbować). Za minus sposobu przygotowania nie uznaje, po prostu trzeba dobrze rozrobić i wychodzi bez grudek. Także polecamy! My na pewno przechodzimy na Babydream 3.


1 komentarz:

  1. Tego mleka nie próbowaliśmy, ale znajoma korzystała i bardzo sobie chwaliła. Znam inne produkty tej firmy i uważam, że są dobre.

    OdpowiedzUsuń